Wicked Wednesdays!

He is a picture of my son, covered in yoghurt that we're "cooking" with this afternoon.
He would only eat the green.
Not the blue.
They are exactly the same.


It was everywhere! And yes, those are PJs and yes, that is a Christmas bib! 



Lukeosaurus and Me

brummymummyof2

Labels: , ,

Lukeosaurus and Me: Wicked Wednesdays!

Wednesday, 1 April 2015

Wicked Wednesdays!

He is a picture of my son, covered in yoghurt that we're "cooking" with this afternoon.
He would only eat the green.
Not the blue.
They are exactly the same.


It was everywhere! And yes, those are PJs and yes, that is a Christmas bib! 



Lukeosaurus and Me

brummymummyof2

Labels: , ,

10 Comments:

At 1 April 2015 at 16:14 , Blogger Katie B said...

So cute! and long live Christmas! lol x

 
At 1 April 2015 at 16:23 , Blogger Rachael Robinson said...

Christmas forever!!! All together now, Oh I wish it could be Christmas every dayyyyyyyy... xx

 
At 1 April 2015 at 19:15 , Blogger Becky Bunting said...

Haha! Well everyone knows the green yoghurt is better than the blue though ;-) I love how they know their own minds! Very cute! Looks like a fun day!

X Becca #wickedwednesdays

 
At 1 April 2015 at 21:06 , Blogger Rachael Robinson said...

Totally. Even suggesting the blue yoghurt is just a stupid idea! It was a lovely day, thanks for reading. xx

 
At 1 April 2015 at 21:34 , Blogger 3 Princesses and 1 Dude said...

Yum! Kids make foods look soooo ermmm appetising don't they 😂

 
At 1 April 2015 at 21:42 , Blogger Rachael Robinson said...

Green (dare i say, snot green?) yoghurt everywhere? Yeah, looks tasty!! Thanks for reading, lovely! xx

 
At 2 April 2015 at 21:17 , Blogger Kate said...

Lol. Didn't you know its all about the colour? Found via #wickedwednesdays x

 
At 2 April 2015 at 23:08 , Blogger Rachael Robinson said...

Obviously! Thanks for checking us out xx

 
At 3 April 2015 at 17:28 , Blogger brummymummyof2 said...

Oh god we have had that here too! THEY ARE THE SAME FLAVOUR!! Thanks so much for linking up to Wicked Wednesdays. Have a lovely Easter and see you next week! x

 
At 4 April 2015 at 19:57 , Blogger Rachael Robinson said...

Hahaha EXACTLY!! Kids, eh? :P Thanks for hosting, lovely. xx

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home